מתווה קורס 0
- הרצאה1.1
סקירה כללית של קורס מסחר ב- eBay
תוכנית הקורס:
הכרות | · השינויים והתמורות בגידול המסחר האלקטרוני · יסודות המכירות ומבוא למכירות דיגיטליות · דגשים להקמה, אפיון וניהול של תשתית המסחר האלקטרוני · הצרכן הדיגיטלי האקטואלי – דפוסי התנהגות, תהליך ושלבי הקניה · סקירת הפלטפורמות והמערכות השונות בתחום, תוך הכרת מונחים |
Ebay
| · הסבר על Ebay ונתונים לגבי מכירות · פתיחת חשבון Ebay ו PayPal · סוגי מכירות בEbay יתרונות וחסרונות · מערכת הפידבקים ויצירת מוניטין · בנייה וקידום החשבון שלנו · ניתוח ומחקר שוק -שיטות שונות (בסיסי) · ניתוח זירות וביקושים · מציאות נישות אטרקטיביות · ניתוח ומחקר שוק -שיטות שונות (ניתוח מעמיק ע”י תוכנות מתקדמות) · בניית עמודי מכירה מקצועיים HTML עי תוכנות מתקדמות · שירות לקוחות, טיפול בהחזרות מוצרים · הקמת החנות וניהולה · הבנת מנוע החיפוש הפנימי · דירוג המוכרים DSR · דרכים לקידום המוצרים בתוצאות החיפוש § Drop Shipping · בדיקה וניתוח אפקטיביות החנות |
Facebook:
| · ניתוח שוק · הגדרת מטרות לעמוד עסקי בפייסבוק כולל דגשים אסטרטגיים-שיווקיים · הקמת עמוד עסקי · מיפוי עוגני התוכן ,גיבוש אסטרטגיית תוכן ובניית גאנט תוכן · שיווק אורגני לטובת חשיפה ומעורבות ויצירת אינטראקציה עם הגולשים · שיטות למינוף השיווק האורגני § Facebook insight |
– Facebook שיווק ממומן
| · סקירת מגוון הקמפיינים הקיימים בפייסבוק · ניתוח שוק ומציאת קהלי יעד מפולחים · הכירות מעמיקה עם ה – Ads Manager · היכרות עם מבנה הקמפיין בפייסבוק: סוגי פרסומים, הצבת, קהלי יעד, תקציב ותמחור הקמפיין ובניית מודעה/וידאו. · כלים מתקדמים במציאת קהלי יעד והרחבתם- Custom Audience, Loolalike Audience , Engagement On Facebook, Customer File · קמפיינים מתקדמים – קמפיין וידאו , מובייל ו Leads · ניתוח, מדידה ובקרת הקמפיין · אופטימיזציה של קמפיין |
ETSY | · הסבר על Etsy ונתונים לגבי מכירות (יתרונות) · הסבר והדגמה של המערכת · חוקים וכללי האתר · הבנת עמלות האתר וניתוחם · בנייה וקידום החשבון שלנו · פתיחת חנות Etsy והגדרות ראשונות של חנות · עיצוב והכנת פריטים לתצוגה · העלאה ופרסום מוצר באתר · הטמעת באנר של Etsy באתר או בבלוג שלנו · ניתוח ומחקר שוק -שיטות שונות- בסיסי · ניהול הסטטיסטיקות בחנות (מה ניתן להבין מתוך הסטטיסטיקות) · ניתוח ומחקר שוק -שיטות שונות (ניתוח מעמיק עם תוכנות) · משלוחים -בניית פרופיל למשלוח, אופציות למשלוחים · שירות לקוחות, טיפול בהחזרות מוצרים · יצירת פידבקים וחשיבותם · פרסום מוצר חדש ושכפול מוצר קיים · יצירת קוד קופון חשיבותו וקידומו · איתור מוצרים וספקים בארץ ובעולם · פרסום ממומן בEtsy במגוון שיטות · ניתוח אפקטיביות הקמפיינים · קידום אורגני של החנות בתוך Etsy o Treasury – הסבר, חשיבות והפעלתם · שיטות שיווקיות בקהילת ETSY ,קבוצות ופורומים |
כתיבה שיווקית – עמודי מוצר | · כיצד לייצר עמודי מוצרים “ממירים” · היכרות עם “משפך” התכנים ואיך להשיג את המטרה של ביקוש למוצר |
כתיבה שיווקית – רשתות חברתיות | · תחילת בניית ה”משפך”, השימושים ברשתות החברתיות לצורכי שיווק המוצרים, חוזקות / חולשות ביצירת “המשפך” ואיך נכון לכתוב בהתאמה |
כתיבה שיווקית – בניית תכנים מסביב למוצר | · דרכים לכתיבת החוזקות של המוצר כדי להגביר רכישות וביקושים. · הנעה להגדלת התנועה ברשתות החברתיות. · הוספת ערכים למוצר דרך מקרי בוחן, בלוגים וכו’. · בניית המותג. |
אינסטגרם:
| · סקירה כללית · התאמת המסרים ותוכן שיווקי · שיווק אורגני וגיבוש אסטרטגיה שיווקית באינסטגרם · הגדרת קהלי יעד מפולחים · פרסום ממומן באינסטגרם, סוגי הקמפיינים החדשים, תמחור וסוגי מודעות וידאו · ניתוח, מדידה ובקרת הקמפיין · אופטימיזציה של קמפיין |
שיווק כללי | · בניית מודעות פרסומיות אפקטיביות – שימוש בכלים מתקדמים · צילום מוצר – זוויות, תאורה , מיקומים ועוד · עקרונות מנחים לכתיבה שיווקית · תמחור- מחיר, תנאי תשלום, מבצעים וחבילות · שירות לקוחות – נהלים, זמני תגובה, סוגי המענה ללקוחות וסוגי הפיצוי · שילוח ופקצ’ינג · אפטר סייל- שיטות להגדלת המכירות · בניית לקוחות חוזרים · דגשים מעשיים לשיפור ביצועים והמרות החנות ע”י שיפור תמהיל המוצרים, שילוב מבצעים ,צרכי הלקוחות ועוד
|